Помічників ветеранів забезпечать службовими планшетами з необхідною інформацією про клієнтів і надавані послуги
Про це виданню «Урядовий кур'єр» розповіла директорка директорату стратегічного планування та європейської інтеграції Мінветеранів Світлана Березіна.
Також за допомогою цих гаджетів підтримуватимуть зв’язок з Мінветеранів, зокрема, передаватимуть звітність і статистику. Світлана Березіна наголошує, що до кінця літа всіх помічників ветерана (вони якраз закінчать навчання) планують забезпечити планшетами із програмним забезпеченням, розроблення якого триває.
Наскільки це буде ефективно і зручно, покажуть підсумки пілотного проєкту й відповіді клієнтів в опитувальниках щодо надання сервісу. Для зворотного зв’язку заплановано до кінця року створити відповідний цифровий інструмент: свої реакції отримувачі послуг зможуть залишати в е-кабінеті помічника ветерана.
«Помічники опрацьовуватимуть звернення і самі виходитимуть на зв’язок з ветеранами та їхніми сім’ями. Адже колишній захисник може певний час перебувати вдома наприклад у складному психологічному стані й не перейматиметься своєю подальшою долею. Для цього у громадах слід створювати спільноти, де ветерани знаходили б розуміння, спілкування й розраду. Це як точка прикладання зусиль з реінтеграції. Є великі сподівання, що в ролі модераторів і навіть лідерів таких спільнот можуть бути помічники ветерана. Вони експериментуватимуть зі своїм місцем роботи та способами комунікації з ветеранською спільнотою, щоб зрештою обирати найоптимальніші, найзручніші», – пояснює очільниця директорату Мінветеранів цю особливість пілотного проєкту з апробації інституту помічника ветерана, що триває у чотирьох областях держави.
Докладніше про особливості функціонування сервісних офісів помічників ветерана читайте за посиланням https://is.gd/mhMj1q