Призначення житлової субсидії на опалювальний період. Кому необхідно звертатися
Незабаром розпочнеться новий опалювальний сезон і тому постає питання про поновлення чи продовження виплати житлової субсидії на опалювальний період 2024 — 2025 років.
Органи Пенсійного фонду проведуть розрахунок житлової субсидії на опалювальний період автоматично (без звернення громадян) для всіх, кому призначено житлову субсидію на не опалювальний період 2024 року, та тим громадянам, яким у літній період призначено “нульову” субсидію. Таким громадянам додатково звертатися не потрібно.
Особисто звертатися для призначення житлової субсидії на опалювальний період необхідно починаючи з 01.10.2024, якщо:
- у складі сім’ї домогосподарства є внутрішньо переміщені особи;
- у складі сім’ї домогосподарства кількість осіб, що фактично проживають, менша, ніж кількість офіційно зареєстрованих;
- особа звертається за призначенням житлової субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- особа орендує житлове приміщення для проживання і звертається за житловою субсидією на оплату житлово-комунальних послуг.
Для призначення житлової субсидії надаються заява та декларація (за встановленими формами). Залежно від обставин, можуть надаватися інші документи:
- договір оренди житла (якщо житло орендоване);
- копія договору про реструктуризацію заборгованості (за умови наявності заборгованості та укладання договору);
- документ, що підтверджує факт використання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (за необхідністю);
- документ, що підтверджує факт не проживання особи за зареєстрованим / задекларованим місцем проживання;
- довідка внутрішньо переміщеної особи; тощо.
Звернутися за призначенням житлової субсидії можна:
- особисто до сервісних центрів Пенсійного Фонду України;
- особисто до центрів надання адміністративних послуг;
- дистанційно через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;
- дистанційно через портал “Дія”;
- надіслати поштою до Пенсійного фонду.
За більш детальною інформацією з вищезазначеного питання особа може звернутися до будь-якого сервісного центру головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області або дистанційно скориставшись:
- вебпорталом Пенсійного фонду України ( https://portal.pfu.gov.ua );
- телефонами “гарячої” лінії: +38 068 668 78 09; +38 050 267 84 24;
+38 063 869 06 79; +38 096 025 06 63; +38 063 362 00 79; +38 099 774 93 97.
Шляхом направлення звернень на:
- електронну адресу: post@mk.pfu.gov.ua;
- поштову адресу: 54020, м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1.