ПРО ДЕРЖАВНУ ПРОГРАМУ «ДОСТУПНІ КРЕДИТИ «5-7-9»
До Миколаївської обласної військової адміністрації звернувся АБ «УКРГАЗБАНК» який є активним учасником Державної програми «Доступні кредити «5-7-9%».08:40:57 27.12.2023
ПРО ДЕРЖАВНУ ПРОГРАМУ «ДОСТУПНІ КРЕДИТИ «5-7-9»
До Миколаївської обласної військової адміністрації звернувся АБ «УКРГАЗБАНК» який є активним учасником Державної програми «Доступні кредити «5-7-9%».08:40:57 27.12.2023
На жаль, це не шоу! Євген Янович про мінну безпеку
Інформаційне агенство РеІнформ разом з Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України підготували відеоролики з мінної безпеки. Правила поведінки з ВНП можуть врятувати життя українцям, які наразі проживають на прифронтових або деокупованих територіях.18:08:34 26.12.2023
16:00:39 26.12.2023
14:56:57 26.12.2023
Планові відключення електроенергії 27 грудня 2023 року
13:47:19 26.12.2023
Як слухати, щоб підтримати людину❓
Слухання – чи не найважливіша підтримка під час комунікації. Перш ніж давати поради, дайте людині сказати те, що вона вважає за потрібне, та уважно вислухайте. Так ви дійсно зможете зрозуміти ситуацію та потреби, допомогти заспокоїтися та запропонувати необхідну допомогу. Нижче кілька важливих порад Слухайте уважно Щиро намагайтесь зрозуміти точку зору та почуття людини. Дозвольте говорити. Не починайте говорити, поки людина не закінчить. Не відволікайтеся від розмови. Спробуйте пошукати інше місце для спілкування, якщо надто галасливо. Концентруйтеся на людині та тому, що вона говорить. Повторюйте Повторюйте основні ідеї та ключові слова, які людина сказала: «Ви говорите, що…». Попросіть уточнити, якщо щось не зрозуміли. Наприклад, «Ви мали на увазі, що…», «Не могли б ви пояснити ще раз, будь ласка?» Підсумовуйте, що зрозуміли Визначте та повторіть ключові моменти, які почули. Це допоможе людині зрозуміти, що її почули, а ви переконаєтеся, що все зрозуміли правильно. Наприклад, «З того, що ви щойно сказали, я зрозумів/-ла, що ви найбільше переживаєте стосовно (підсумуйте основні проблеми, які зазначила людина). Правильно?» Опишіть почуту інформацію, а не інтерпретуйте почуття людини. Не робіть оціночних суджень стосовно людини чи ситуації, в якій вона опинилася. Наприклад, не можна казати: «Мабуть, Ви почуваєтесь жахливо». Під час розмови звертайте увагу не лише на свої слова, а й на мову тіла (вираз обличчя, зоровий контакт, жести, позу). Промовляйте слова підтримки, щоб показати співпереживання: «Я розумію, про що ви говорите», «Я чую вас». А також визнавайте всі втрати чи важкі почуття, якими людина ділиться: «Мені дуже шкода чути це», «Так, це дійсно важка ситуація». Переконайтесь, що ви говорите з повагою, відповідно до культури, віку, статі та релігійних вірувань людини. Не тисніть на неї й не змушуйте говорити, якщо вона не хоче. Створено у межах Всеукраїнської програми ментального здоровʼя «Ти як?» за ініціативою Олена Зеленська та на основі розділу «Етика взаємодії у періоди стресу» «Довідника безбар’єрності». #тияк #психічнездоровя #mentalhealth #психотурбота10:16:13 26.12.2023
Чому під час повітряної тривоги нам хочеться чути звуки вибухів?
Під час повітряної тривоги ми можемо впіймати себе на моторошній думці, що чекаємо вибухів, а коли чуємо їх – ніби відчуваємо певне полегшення. Так само підсвідомо можемо романтизувати хвилини небезпеки, коли загроза минає – згадувати обстріли, час в укритті чи блекаути з певним теплом, і це лякає13:51:20 25.12.2023
13:38:17 25.12.2023
«Хартія» чекає на тебе. Давай разом звільнимо нашу рідну країну!
«Варто битись і підводитись варто,10:26:05 25.12.2023
08:01:22 25.12.2023